Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

ΕΧΟΥΜΕ ΝΙΚΗΤΡΙΑ......

Καλημέρα και χρόνια πολλά σε ΟΛΕΣ όσες γιορτάζουν σήμερα!!!
Μεγάλη Μέρα, η Χάρη Της να προστατεύει ολο τον κόσμο!!!

Σκέφτηκα πως θάταν καλύτερα να κληρώσουμε την τσάντα σήμερα, ημέρα Γιορτής!!!
Η τσάντα που συγκέντρωσε τα περισσότερα 'like; είναι  ο κωδ. 2!



και η τυχερή, μετά από κλήρωση είναι.... ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ  23!!!!!!





Η ΡΕΝΑ!!!


Rena Christodoulou είπε...
ΑΠ΄ΤΗΝ ΚΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΚΟ ΠΟΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ;;;;; ΡΙΡΗ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙΣ!!!!!!!!!! ΘΑΘΕΛΑ ΤΗΝ 96!!!!!!!!!!!\ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΤΖΗΝ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΡΙΡΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!! ΚΑΙ επειδή βλέπω ότι η Ρένα προτιμα΄τον κωδ. 96, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, της χαρίζω με όλη μου την αγάπη την τσάντα που προτιμά!!!
Ρενάκι, περιμένω την διεύθυνση σου στο e-mail  μου!!!! φιλιά σε ολες!!!!!



7 σχόλια:

  1. Μπράβο Ριρή, διαλεξες τη σωστή μέρα ,αφου η Ρένα μας γιορτάζει σήμερα!!!
    ΣΥγχαριτήρια να της ευχηθούμε και πάντα χαρές και δώρα να παίρνει!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ηξερα οτι γιορτάζει σήμερα, μόλις το μαθαίνω και εμαι Διπλά χαρούμενη γι αυτό!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΡΕΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΡΙΡΗ ΜΟΥ!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!
    ΚΑΙ Η ΡΕΝΑ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΡΙΡΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΑΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΜΑΡΙ!!!!!!!!!!
    ΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΩ!!!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΘΕΝΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΦΙΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είσαι αστείρευτη...
    πάντα τέτοια και συγχαρητήρια στη Ρένα μας...δεν ήξερα κι εγώ οτι γιορτάζει,πάω να της πω τα Χρόνια Πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μπράβο στη νικήτρια!!!!πάντα τυχερή να είναι!!!κι εσύ να μας κάνεις πολλά τέτοια όμορφα δωράκια χιχιχιχχι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπραβο Ρενα!ειμαι σιγουρη οτι θα την καταευχαριστηθεις την τσαντουλα της Ριρης μας!καλοφορετη!!!!!και χρονια πολλαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή